Jedno z prvých klientskych centier slovenských okresných úradov v rámci reformy verejnej správy ESO, začalo svoju činnosť v budove Daňového úradu na Tajovského ulici v Detve.

Samotný nábeh činnosti centra je rozdelený do dvoch etáp. Od 8. decembra je spustená skúšobná prevádzka, ktorá poslúži na otestovanie všetkých zariadení a tokov informácií a následne od 2. januára 2015 bude už centrum pracovať v plnej prevádzke.

Klientske centrá sa postupne vytvárajú vo všetkých okresných mestách a v niektorých vybraných mestách, kde je okresné mesto vzdialené od okrajových sídiel viac ako 50 km. Cieľom je priblížiť výkon štátnej správy k občanovi.

Občan by tak mal vybaviť agendu katastra, životného prostredia, živnostenského podnikania, daňovú agendu, pozemkovú a lesnú, agendu cestnej dopravy a pozemných komunikácií na jednom mieste.