Časť sídliska v Detve bez vody a tepla
Momentálne ďalšia havarijná situácia na Bytese. Dnes 05.02.2017 sú už od rána obyvatelia sídliska na Nám. Mieru (Kapustnice) bez tepla a teplej vody.
Údajne v dôsledku veľkých strát vody došlo k výpadku kúrenia a dodávky teplej vody do domácností. Obyvatelia tak už niekoľko hodín čakajú ako sa sitúacia vyrieši. Bytes sa snaží spojazdniť kotolňu č. 6 z ktorej by mala byť zabezpečená náhradná dodávka.
Bez tepla a teplej vody sú aj iné časti sídliska.
12:46 Na ulici Novosady sa stále nekúri a netečie teplá voda.
13:25 Problém je aj v iných častiach sídliska a niektoré časti sú stále bez tepla alebo teplej vody.
21:00 Podľa spoločnosti Bytes došlo k poruche v tepelnom systéme na teplovode. Podľa informácií z Bytesu by už mala byť porucha odstránená a ešte dnes večer by malo v každej domácnosti opäť nabehnúť kúrenie a teplá voda.
V prípade nových informácií budeme článok priebežne aktualizovať.
Vážený poslanecký zbor. Ak má byť toto len začiatok problémov, ktoré nás s touto firmou čakajú po tom ako ste jej dali do rúk teplovody, tak nás pán Boh ochraňuj. Tak ako ste rozhodli vy o nás, tak my rozhodneme v najbližších voľbách o vás…
Aj my sme bez teplej vody- Šturova – internaty
Tak táto situácia by mala viesť k odstúpeniu od zmluvy s Bytesom. V ohrození sú rodiny s deťmi, starší ľudia a vlastne všetci, koho nebaví sedieť doma pri 15 stupňoch. Takže si zakúrime šporákmi, ako niekedy za komunistov. A faktúry si necháme preplatiť u pána Vrťa a spol.
Nezaplatte za byt tak Vás vylepia na dvere ako neplatic.
ale ak sa cely deň v byte nekuri a nejde tepla voda to nezaujima nikoho.
No fajn,vonku už -1°C,radiátory studené, voda tiež. Vďaka páni poslanci! Ktovie, čie záujmy zastupujete,ale obyvatelia to asi nie sú.
Prvé čo ako občan okresného mesta v roku 2017 urobím vo chvíli, keď som ja a moja rodina bez kúrenia a teplej vody už 12 hodín, idem si prečítať oznamy na webovej stránke mesta. V aktuálnych oznamoch na úvodnej stránke nenájdem o aktúalnej havárijnej situácii nič. Smutné.
Keď však rovnaké nič nájdem aj na stránkach Bytesu, je to už zarážajúce. Posledný oznam Bytesu je z dátumu 24.mája 2016.
Chápem, že technika môže zlyhať. V prípade neinformovania obyvateľov o vážnej situácii a priebehu jej odstraňovania, či možnom časovom odhade jej vyriešenia, už ide o hrubé zlyhanie ľudského faktora…… alebo aroganciu?